söndag 14 april 2013

Dagarna går!

Huj, vad tiden går, hörrdu!
Idag har jag dock verkligen hunnit stanna upp och min dag har varit helt fantastisk!
Började imorse med att storgrabbarna och pappan åkte på handbollsträning, så jag och lilleman blev själva hemma. Vi låg kvar lääänge i sängen, men "hann upp innan de andra kom hem"! ;o)

Sedan gick vi ut på vårteckensjakt hela familjen.
Fick ta fram stora arsenalen för att hitta några vårtecken.
 Förutom bortsmält snö, och ett och annat porlande vattendrag hittade vi inga särskilda vårtecken.
Men vi hade en riktigt rackarns mysig förmiddag!
Jag tog med en bok ut, och ett lite mjukare
sittunderlag som jag lade på en sten i
solen och placerade mig på.
Vi packade lunchlagningsmöjligheter och åt lunch i solen!
 Himla mysigt!!
Min kycklingburgare
Efterrättslagning

 Jag satt en stund igårkväll och rattade i ordning ett par bildcollage på namnringar & förlovningsringar;

 Och ett collage på lite mer herrinriktade personliga smycken;

Inga kommentarer: