måndag 19 januari 2015

När jag valde vigselring...

När jag valde min vigselring ville jag ha fem stenar i den.
Vi var fyra i familjen då, jag, Uffe och tvillingpojkarna.
En sten ville jag ha - som "vad framtiden kan innebära" eller som " vi fyra är en familj".

Idag, tio år senare vet jag att den femte stenen ju var för lilleman som kom för åtta år sedan. Smiley smile
Detta är inte mina ringar, men när jag smidde dem - vigselringen med fem infattade cz-stenar i - tänkte jag på att ringarna givetvis hade en särskild historia just för den som skulle bära dem sedan.


Fantastiskt är vad det är. Mitt jobb. Det finns absolut ingenting jag hellre skulle vilja jobba med!...
Tack för att ni tror på mig och mitt företag, ( & Ulf som är både make och gravör! Smiley wink ) och Tack för vartenda litet "gilla-klick" och för varenda delning, Tack för era fina rekommendationer och för att ni känns som den del av gänget!
Det är det som fått oss ända hit! 
Förlovningsring & Vigselring med infattade cz stenar
Fler personligt tillverkade smycken från vår egen silververkstad finns på Älskade Barn AB Websida

Inga kommentarer: