söndag 1 februari 2009

Tävling!! Lagom till Alla hjärtans Dag!...


Har ni sett månen ikväll?! (Åtminstone alla Uppsalabor?)
Jag var ut med blöjpåsen.
Nattens kyla bet ordentligt i mina kinder och fingrar.
Innan jag klev in igen stod jag ute i några minuter.
Några hundars skall ekade över åkrarna och skogarna.
Det var alldeles svart.
Plötsligt, över skogen bröt ett makalöst sken igenom och jag blickade upp.

Över en hög molnbank kastade den sitt klara vita sken. Månen!...

Den såg sådär sagolik ut.
Med omgivningen, kylan och friskheten det innebär att bo ute på landet...

Som om man nästan skulle kunna se benen på någon som satt däruppe och dinglade...
Magi...

Jag bestämde mig där och då.
Nu ordnar jag en Tävling!!

Lämna i en kommentar varför just du skall vinna ett hjärta med ditt eget magiska ord, eller namnet på den som är din stora kärlek på!
Vill du hellre skicka ett mail, gör det på info(a)alskadebarn.se
Dock godkänner du att din kommentar, med ett Alias läggs ut här i bloggen.
Att länka från din blogg till denna Tävlingen eller direkt till Älskade Barn websida. ökar vinstchansen!

Hjärtat är 925 Sterling Silver. 22mm * 19,5mm i 1.5mm gods, du väljer vart hålet till ringen skall sitta och du får din egen text på också förstås.
36cm Pansarkedja, eller 1.2mm Kulkedja 40cm följer med.

Vinnaren utses tisdagen den tionde och kontaktas via mail.

7 kommentarer:

Lotte sa...

Länkat och klart! Jag vill vara med! :)
Månen såg jag också igår. Najs.

Sessan Arwen sa...

Jag skulle bli så glad för ett sådant smycke för då skulle jag kunna ha namnen på mina två döttrar på det. Liw som lever vidare i våra hjärtan och Arwen som idag är 6 månader.

Jag har länkat till butiken på min blogg.
Kramizar
Sandra
sandra.w@glocalnet.net

Cathrine sa...

Jag skulle vilja vinna hjärtat för en påminnelse till mig själv om hur viktigt det faktiskt är att lyssna till sitt hjärta och att tacka mig för den inre resa jag gjort efter att jag bränt ut mig. På hjärtat skulle det stå " Dreams Come True"

Länkat och klart:D

cathrine_ramstrom@hotmail.com
http://cathrinestankar.blogspot.com/

Barbro sa...

Har ingen blogg, men hoppas jag vinner. Jag skull vilja ha texten
"I am loved"
Barbro
Barbroshronts@hotmail.com

Anonym sa...

Du har så fantastiska smycken! Har länkat i min blogg: http://drefseryd.wordpress.com/

Varför jag skulle vilja vinna? Har sällan smycken förutom vigselring men det här är ett smycke jag skulle kunna tänka mig att använda varje dag!

Josefine sa...

Klart jag vill vara med och tävla om ett vackert smycke från Älskade Barn.
Smycket skulle jag bära själv en uppmuntran om att kämpa vidare för att uppnå mina livsmål.

Klart att kag länkat från bloggen :)

Anna-panna sa...

Jag och min man har ett alles eget sätt att tala om att vi tycker mycket om varann....ett mail eller ett sms med ordet POKILY...
P=puss
O=och
K=kram
I=I
L=love
Y=you......och det hade vart mysigt att få ha hängande runt halsen....
+ att vi har 15-årig förlovningsdag den 14/2, och jag fyller år...
//må så gott och kram på er på alla <3-ans dag!!!//Anna-panna