söndag 1 februari 2009

Spännande saker på gång...


Nu går det undan!
Trots envis ryggvärk och en lilleman med 39 graders feber!
(Pappan är ju hemma under helgerna så då kan jag jobba i alla fall!;o)
Nu blir det fler nyheter snart, alldeles strax, faktiskt...
Bara finputsningen kvar och det är så roligt!!

I morse var vi till skridskoisen en liten stund.
Lilleman ville absolut följa med storebrorsorna, så vi klädde på oss allihopa.
Träffade några bekanta sedan Öppnistiden, och de hade visst fått en till!
i en vagn låg en sex veckors liten bebistjej!
Grattis!!

Idag är det tydligen en mässa i Uppsala, och den hade ju förstås varit kul att gå på .
Om man hade hunnit..
Verkar glädjande nog faktiskt inte som om jag behöver mer marknadsföring än alla ni underbara häriga människor som redan bär mina smycken!
Gissa om jag är stolt och glad?!

Men.
Någon gång skall jag - det har jag lovat mig själv - bege mig till någon mässa.
Jag skall baske mig ta mig den tiden.
Formex i januari hade jag planerat, men prioriterade såklart att göra alla beställningar som kom in efter den stora "julvisningen".
Snart är det ju Alla Hjärtans Dag. Det märks;o) (Flööört - säger jag till alla kvinnor, vars män både ringt och mailat för råd och beställningar!...)
Jo, det är klart. Den är ju en och annan kvinna som beställt en överasskning till sin man också förstås...

Nu skall jag jobba vidare ett tag.
Sedan blir det söndagsmys med min fina lilla familj!

Inga kommentarer: