måndag 16 februari 2009

Ett hjärta av silver.


Silverhjärta med litet Attityd.

Nu är jag klar för dagen.
Lite bokföring kvar, men det tar jag ikväll då busungarna lagt sig.
Mätt i magen av god middag. Bakad Potatis med ugnsgrillad lax är en favorit.
Jag har lätt för att bli lite "insnöad" på några rätter jag gillar.
Gick med i Viktväktarna i januari, och har hittills tappat nio kilo. (kollade förra måndagen)
Hoppas på tio kilo nu på torsdag.
Sötsug känner jag inte alls, men jisses vad det var gott med Ostbågar i lördags framför meldodifestivalen...
Mannen har hakar på han också och där har flera kilo fallit.

Ser faktiskt fram emot Gambia i mars. Man kan nog strutta runt i bikini då.
*haha* Yeah, right...
Barnen längtar så och det skall bli så roligt att busa i sanden, havet och poolerna med dem!
Lite sol på vinterskygg hud, och någon god drink i solnedgången...
Hela familjen samlad för middag på dukad restaurang. Ljuvligt...

Men flyga, det gillar jag inte alls och det blir ju en rätt lång flygning.
Usch...
Tur att det är några veckor kvar...

Inga kommentarer: