torsdag 12 februari 2009

Silverhjärta och rosa kristallprisma.


Typsnittet Charlie fick jobba lite.

Idag lämnade jag tre busiga barn på dagis. De hade lekt rövare hemma och jag stod i valet och kvalet att städa undan lite innan jag gick ut i silververkstaden.
Kikade in i deras rum, men kom fram till att det får vänta.
Stöket ligger ju kvar och jag har många beställningar som skall iväg idag för att hinna fram till Alla hjärtans dag på lördag.

Funderar lite på om inte min egen man är värd en liten present också. Inget smycke, för det har han...;o)
Igår var han ute och tog en sväng med nya bilen, och han blev så förvånad och överasskad över trycket under huven då han trampade till för en omkörning..
*hehe*

Mitt bilintresse har min pappa smittat av sig med. Min man tycker om bilar, men har inte riktigt det intrese som jag har. Men igår såg han synnerligen glad ut då han kom hem. Kul!

Kanske skulle köpa en ljudbok, som han kan ha i bilen?...
Det är ju dessutom lite lugnare, och påverkar inte bilkörningen nämnvärt, såsom en snabb låt kan göra.

Eller så köper jag en knippe tulpaner så kan vi njuta av den, hela familjen?...
Jag älskar ju Tulpaner!
Tänk om man rent av skulle köpa en knippe till varje barn också, så får man en jäääättebukett på bordet?! En bukett i varje färg?..
Japp. Så får det bli.

2 kommentarer:

Sessan Arwen sa...

Hejsan!

Vill bara tacka för det otroligt fina halsbandet som anlände idag. Jag är så glad.

Kramar
Sandra

Veronica sa...

Det här är mitt absoluta favorithalsband hos dig. När lillen i magen har tittat ut ska här beställas!!! :-)