onsdag 13 maj 2015

Förlåt för vad jag sa när jag var hungrig

Förlåt för vad jag sa när jag var hungrig-ringen i silver. 
Silverringen är i omlott, så den är ställbar i storlek.
Fin om man inte är helt säker på sin storlek, för givetvis kan vi smida ringen rund/hel om man vill också! Texten här är handstansad med 1mm bokstavsstålstämplar som slås in med hammare.
Förlåt för vad jag sa när jag var hungrig-ringen i silver
Jag är själv jättekänslig med blodsockret, och om jag äter frukost vid 07.30 är jag jättehungrig - magen formligen skriker! - klockan 11.30.
Uffe, min man och tillika arbetskollega skrattade gott åt den här smyckestexten... ;)

Kanske skulle man informera upp sig lite om vad - hur - när stoppa i magen, för alla dagar är långt ifrån lika smidiga hungermässigt. Hehe.

Nu må¨ste jag ut i silververkstaden igen, Morsdag coming up!
Kika gärna in på vår hemsida: www.alskadebarn.se

Inga kommentarer: