torsdag 3 mars 2011

Korsordsgravyr på Silversmycke!


Idag har Uffe fått jobba!...
Här är en så läcker Budskapsbricka med korsordsgravyr!
Silverbrickan sitter i en lång Kulkedja, och jag blev så avundsjuk då jag fotade det.
Ett sådant vill jag ju ha själv också!...

Uffe har jobbat själv ute i silververkstaden.
Min lilleman har varit sjuk, någon sorts "varannandag feber!.. Igår var han feberfri, och pigg! Men inatt kom han smygande genom hallen igen för att krypa ner bredvid mig.
Han var så varm, lille gubben!...

Lite Alvedon så piggnar han till, och vi synkade det nu lagom till middagen, så hans lilla kropp fick en hel pannkaka i sig!
Vi har mutat lite med isglass och Cocacola också.
Och så har jag legat bredvid honom i sängen, det känns lite som om min kropp också behövde det.
Sova, slöa lite, liksom...
Det är nog bra att göra det emellanåt.
Även om man har en massa roliga saker att göra, och en mängd planer och projekt som bara väntar på att sjösättas!...

Ni lär nog märka vad jag små-talar om. I sinom tid!... ;o)
Nu skall jag byta av Uffe bredvid Charlie i sängen.
Uffe skall ut i verkstaden och smida några ringar.
Vi får se om jag hinner ( orkar? ;o) gå ut och jobba lite sedan då barnen somnat...

Inga kommentarer: