fredag 19 december 2008

Namnsmycken årets Julklapp?...





I min värld så är verkligen namnsmycken årets julklapp.
Kors i krösamoset vad jag har tillverkat!...

Skall räkna någon gång då jag har en stund över.
Svårt att greppa...

Tänk att för en tid sedan satt jag med min lille, lille bebis på armen, med två storebrorsor bredvis mig och funderade över framtiden.

Aldrig i livet hade jag trott att jag skulle befinna mig såsom - där jag är idag?!...

Det är med ödmjukt hjärta jag tackar alla mina kunder!
Med stor kram vill jag tacka för alla vackra ord jag fått i både mail och gästbok!...
Att få tillverka smycken är verkligen det roligaste som finns, och att sedan få förtroendet att skapa till någon annan.. Det känns mäktigt!...

Jag kommer att fortsätta så länge det finns efterfrågan på mina silver, guld och mässingsmycken.
Redan nu viskar jag om en stor, rolig kommande Nyhet!!
Jag längtar så efter leverensen, det skall bli så roligt att få erbjuda ett större sortiment!!...
Håll utkik. Snart är den här!!
Jag kommer vänta på budbilen varje dag.
Kanske inte på Julafton - då väntar vi på tomten istället, men alla andra dagar!
Känner mig förväntansfull som en unge på julaftonsmorgonen...

På tal om förväntansfulla barn... Idag stressade jag in på en butik, på väg hem från Postens företagscenter där jag postade 26 klappar på väg till förväntansfulla givare att ge bort på julafton, och handlade den sista - tror jag - klappen till mina älskade barn!

Åhhh vad jag längtar att få ge bort den!!
Jag har haft ytterst minimalt med ögonblick att hinna skaffa egna klappar, så i år har det blivit få, men väl igenomtänkta klappar till var och en.

Undrar om det inte är så att man nästan är mer förväntansfull på att få ge, än att få?...
Kan det bara vara jag som känner så?...

Inga kommentarer: