lördag 6 december 2008

My Name is!!


Första gången jag tillverkat en bricka med mitt eget namn på!
Tina, står på baksidan av ett annat namn, därav de vida avstånden mellan bokstäver/ring/avslut.

Ibland får man beställningar med namn man aldrig gjort förr.
Det är lite kul.

Idag skall jag och storpojkarna på kalas.
Vi var tillsammans ute i silververkstaden alla tre igårkväll och tillverkade en födelsedagspresent.
Givetvis blir det en "riktig" present också, en som man kan leka med! ;o)

Pappan lagade ugnspannkaka idag till lunch medan jag och lilleman packade alla smycken som skall iväg med posten imorgon.
Om det kommer ett smycke fram med små fingeravtryck är det bara en hjälpsam hands...
Går lätt att torka bort med en mjuk duk/trasa.
Det är så svårt att mota bort någon som så gärna vill hjälpa till!

Sedan hjälpte han pappan och riva ur hela linneskåpet och rensa bort sådant som i alla fall inte används. Det blev en ansenlig hög..
Usch, jag har så svårt för att slänga saker.
Jag handlar ju i och för sig vääääldigt lite nytt nuför tiden, hinner inte, men det var så skönt att rensa bort lite gammalt för åtminstone bereda lite plats, om man skulle få shoppinglust.

Ikväll är jag inbjuden till biokväll av min man! (!?!!)
Två filmer att välja på, och ett högfotat glas med pärlande dryck.
Ack, vad jag är värd det, känner jag!!
(Får man säga så?...)

Men nu, lilleman skall sova middag och jag tänkte joina honom!!
Gäääääsp....

Inga kommentarer: