måndag 8 december 2008

Början på ny vecka.


Idag har jag jobbat, från 09.10 till 21.45 i verkstaden.
Det blir många Julklappar...
Så roligt att tänka på ( så ojante?...) att mina händer faktiskt skapar julklappar till så många...
Jag hoppas bara att alla hinner beställa så att de hinner få julklapparna till julafton!...
Jag jobbar ju så hårt det bara går med tillverkningen. Men det är ju den faktiska leverenstiden (postgången) och bankgiro-/överförings/betalningstid som jag inte kan påverka, hur mycket jag än vill och önskar...

Nåja, jag brukar kika in i gästboken för att pigga upp mig, där lyser solen ständigt!! http://www.favoritsmycken.se/Webbshop/forum_topic.php?thread_id=4

Inatt måste jag försöka hinna få lite sömn.
Det kan ju aldrig hålla om man jobbar nätter varje natt också?...

Så. Godnatt nu. Sov gott!

Inga kommentarer: