måndag 26 december 2011

Viner om örona!

Inatt kom vi hem sent från en Kalkonmiddag hos fina vänner!
(Nää, middagen bestod av Kalkon! ;o)
Jag körde, och pappan "höll låda" med barnen i bilen för att försöka ( förgäves..) att hålla dem vakna tills vi kom hem till våra egna sängar.

Det blåsa på rätt bra, men vid midnatt ännu inga nedfallna träd.

Det fanns det imorse då vi gick ut!...


Vi har några Expressbeställningar som skall iväg innan Nyår, och denna Lyckoamulett med Klassiska silverbrickor måste fram till en födelsedag på torsdag.


Ikväll skall jag ut till min älskade silververkstad igen, så fort barnen ( och pappan ;o) somnat!
En CDbok har jag att hålla mig sällskap. Man längtar...
Men först, tre LEGOskepp skall byggas med barnen. Vi får se hur långt vi hinner ikväll, bra att spara lite tills imorgon. Jullovet är långt. ;o)

Inga kommentarer: