söndag 12 februari 2012

Nu är det slut på veckan.

Sista skälvande timmarna av vecka 6 anno 2012.

Helgen har runnit iväg likt vatten i en vårbäck.

Men det har varit kallt...
Fast idag var det helt ljuvligt väder hos oss! Vi har skrillat milen med våra kids.
Jösses, så duktiga de har blivit! Det var ett tag sedan jag åkte med dem nu, och det märks att de lär sig verkligen hela tiden!

Igår hade min pappa årsdag.
"Han fyller ju inte år längre!" Eftersom mamma inte får utsättas för smittorisker och barnen hade handbollssammandrag hela halva lördagen, så vi packade ett stort paket som vi skickade med Posten.
Hur ofta får man paket på posten egentligen?.. ;o)

Han blev jätteglad för innehållet.
"Jag är Zlatan", och ett par fina isdobbar. Han gillar ju också att åka skridskor, och mamma gillar inte att han är ute och ränner på isarna i Öregrund utan säkerhetsnät...

Sedan efter handbollsturneringen (de lär sig tydligen om det också, för jag hängde minsann över läktar-räcket och tjoade och hejjade på Lag Vassunda av rena ååhh-vad-det-är-spännande-inspirationen!
(Hemska, pinsamma mamman... ;o)
Fast de sade inget om det, barnen. Tror to.m de tyckte det var rätt kul, för jag tjoande ju igång en hel del andra föräldrar också!

Nåja, efter turneringen blev klockan så mycket att vi struntade i att stressa hem för att laga mat. Alla fick önska vad de ville ha, så det blev buffé uppdukat på vårt köksbord sedan. Sushi, Pizza och Hamburgare med pommes.
Det var en hög hungriga killar som högg in!

Sedan anslöt vi oss till större delen av svenskarna. (?) I soffan framför melodifestivalen.

Inte för att jag sett mycket på tv, men vet ni vad?
Två oberoende av varandra - program / människor har burit våra smycken!!
Gissa "känslan när du ser någon bära något du själv skapat med dina egna händer."...

En skön helg snart slut.
Imorgon har jag en massa planer som jag knappt kan vänta på att få sätta tänderna i!
Inspiration!!

Inga kommentarer: