söndag 9 juni 2013

Långhelg!

Det kom ett mail - med en bild - och nu får jag visa den, för de gifte sig igår!
Och vi fick göra vigselringarna!! 
Vigselringar med namngravyr & hjärta i 18karat guld
 Och det kom en bild till! Från en annan mamma som fått finfina namnringar i present av pappan som tydligen visste precis vad som önskades på födelsedagen! Och vi fick förtroendet att göra namnringspresenterna!
Namnringar

Vi har fortsatt full galoschrusch i silververkstaden, med studentpresenter och konfirmationspresenter!
Och alla förlovningsringar och vigselringar vi får smida också förstås!
Konfirmationspresent. En slipsnål med gravyr på baksidan!
Men jag / vi hann med en strålande fin och varm dag i poolen och soolen i förgår också! Så till den milda grad att jag blev lite för bränd i solen... Det var ju så himla underbart att inte ryggläge med en bok!
(Näe, ingen bild på det... ;o)

Mitt boktips!
 Men bilder på lite fler personliga smycken - förstås!

Studentpresent,
Armband - Mellanhjärta integrerat - med gravyr.
Detta är framsidan

Studentpresent, Armbandets baksida

Vigselringar & Förlovningsringar med
personlig text på kanten

Slipsnål & manschettknappar med egen text.
Smyckena har matterad yta & handstansad text
Idag är det söndag, och eftersom jag vaknade klockan 06.03 så känns den här dagen riktigt, riktigt lång.
Jag kunde inte somna om trots att jag hade en liten älskad lilleman som smugit sig ner bredvid mig under natten, så jag gick upp och tog på joggingkläderna och begav mig på en soluppgångs (nåja) runda.
hann längst bort - så började det ösregna.

Då gick det ju snabbt hem, förstås...

För att låta våra stora grabbar få leka ifred med sin kompis  bläddrade pappan och lilleman (nåja, Charlie 6½år) och det här är vad de spenderade eftermiddagen med att tillverka;


Förutom att det blev väääldigt många, så supergoda blev de också!!

Inga kommentarer: