fredag 13 februari 2015

Insidan som räknas...

men ack, så vackert det blir med även gravyr på kanten!
Förlovningsringar med gravyr på insidan
 Att smida ringar är så roligt. Att smida någons förlovningsringar är att få ett väldigt stort förtroende!
När jag startade mitt företag för... jösses!... Sju år sedan, trodde jag inte - tänkte jag inte på att det var precis det jag - vi numera, min man Uffe är ju också med så nu är det ju faktiskt rent av ett familjeföretag!..
Jag trodde väl aldrig att jag skulle sitta och med tårar rinnande över kinderna läsa glada, tacksamma mail och se vackra, storslagna bilder där två människor just sagt "Ja" med ringar vi smitt... Det är en så mäktig känsla!
Förlovningsringarna med text graverad även på kanten.
Hennes ring med infattad cz-sten
Tänk om alla fick ha det på jobbet som jag! Mitt jobb tycker jag är det roligaste som finns! Jag älskar att jag får göra världen lite vackrare, att jag får vara ett verktyg som får smycken att bli så personliga när vi graverar och stansar människors tankar och kärlek på dem!...
Insidan som räknas, jajamen. Min lilla silververkstad är mitt inre rum. Rummet där jag får skapa. Där skapandet blir till människors kärlek på ett smycke!

Inga kommentarer: