söndag 27 september 2015

SAT NAM, Yogasmycke.

Litet silverhjärta integrerat på Ankarkedja
 Ett nätt silversmycke med ett litet silverhjärta i halsgropen.
Silverhjärtat är integrerat / insatt i en silverkedja av Ankarmodell.
Silverkedjan har en förlängningskedja så att man kan reglera längden.
SAT NAM är stansat längs hjärtats två "kanter".
SAT NAM är en vanlig term inom Yoga; Vad betyder Sat Nam?
Ett personligt utformat Yogasmycke, med ord som påminner en om vad som är viktigt.

Ett Yogasmycke kan lika gärna vara en fingering ( meditativt att snurra på, som jag gör på mina ringar.. ;o) Eller ett Armband.
På mitt "Mantra-armband" har jag stansat in "Mod" och "Våga", till exempel.

Eftersom jag och Ulf tillverkar alla smycken bara på beställning, så kan du givetvis få den text du vill, på vilket smycke du vill. Kanske vill du att ditt Yogasmycke skall se annolrunda ut, eller så vill du ha ett sådant här silverhalsband med kanske dina barns namn på. Det går ju också jättebra!
Kika gärna in på vår hemsida - där finns många bilder och förslag på både Yogasmycken, Mantrasmycken och Namnsmyckenwww.alskadebarn.se

Inga kommentarer: