torsdag 29 mars 2018

Glad Påsk!

Här strålar solen som spön i backen. Min silververkstadsbänk badar i strålarna, och jag känner att det gör under för humöret! 
Glada och tacksamma mail med bilder "smycket-på" är också en stoooor källa till glädje! Här är en "Härvaro-ring" jag smitt på en hand i vårsolen! Smal silverring med en silverbricka. Handstansad text. Som en påminnelse av kärlek förstås.
                                    
                                        Härvaro - Silverring i vårsolen
Härvaro - att vara, här och nu. Andas, känna - tänka och leva. Vara här. 
Den sitter bra där, på handen. Ringen. Härvaroringen. ♥

Och så vill jag passa på att önska Glad Påsk! Hoppas helgen blir alldeles ljuvlig för os alla. Barnen hemma här, lite gymnastikuppvisning för lilleman. Promenader med hunden skall jag ta, och ridturer på hästen medan barnen sover på mornarna..
Glad Påsk - Namnringar i Påskägget!

Inga kommentarer: