söndag 16 december 2018

Supersmidig Julklapp!

Jag fick en idé precis när jag skulle somna. Det brukar bli så, för folk som "lider av" idétinnitus.
Inte att idéerna kommer vid läggdags, utan att man får små snilleblixtar.
Här är min senaste:
Presentkortet på personligt smycke man skriver ut direkt från min hemsida!
Utskrivbart presentkort på www.alskadebarn.se
 Länk direkt --->  Presentkortssidan!
Man väljer summan själv, och fyller i namnet på mottagaren.
Sedan skickar man mig ett mail med mottagarens namn och summan.
( info@alskadebarn.se  eller ett meddelande via kontaktformuläret. )
Jag svarar med en beställningsspecifikation och ett presentkortsnummer som sedan skall uppges vid beställningen.
Inga presentkort behöver skickas in och krånglas.
Det skall vara enkelt att hitta på världens bästa Julklapp ju!
Utskrivbart presentkort låter mottagaren själv designa och kombinera sitt drömsmycke. Silver och guldhantverk från vår egen smyckesverkstad och gravyrateljé.
Namnsmycken, Namnringar, Förlovningsringar och Fotosmycken. 
Vi har något för alla.

Inga kommentarer: