torsdag 3 januari 2008

På väg till Doktorn.

Med lilleman på skrivaren här bredvid satt jag och letade upp ett nummer till någon läkarmottagtning som skulel kunna tänkas ha tid att hjälpa mig.

Vaknade imorse och såg ut som en hamster. 39.4 graders feber.
Mandlarna toksvullna, kan inte ens vrida på huvudet!

Två snart-femåringar skulle ha frukost och iväg till dagis.
Lilleman 1½ hjälper gäääärna till!...
Pappan åker till sitt jobb 04.00, så man är sin egen lyckas smed.

Kava på, kämpa!
Frukost, kläder och ytetrkläder, extraplagg till dagis och extravantar. Som man alltihop vet precis vad det ligger. Not.

I alla fall sitter jag nu ohc väntar på min akuttid om en timme på Länna vårdcentral.
Lilleman har klättrat ner från skrivaren, det är bäst att jag gör honom sällskap inne i köket...

Inga kommentarer: