lördag 14 mars 2009

1.5 eller 3?



1.5mm tjock bricka, specialbeställning och en 3mm tjock bricka.

Vår tomt ser ut som ett julkort.
Lustigt, efterosm det är Mars.
Kul då vi fortfarande kan använda sparken vi impulsköpte!
Vi har tagit långpromenader, och haft den med. Jösses så kul det kan vara med skogsbackarna!

Idag har farmor och farfar kommit. Är i skrivande stund ute i vinterlandskapet och gör snögubbar och härjar i snön!
Jag tycker mig höra hur det tjoas och stojas över den kommande sparkpromenaden! När de kommer in skall jag laga varmkorv till lunch.

Pappan utnyttjar tillfället och packar i ordning sina grejer.
Jag har under den gångna veckan packat åt mig och barnen.
Nu är det laddare till kamera, mobil och videokamera som står på tur.
Adaptern ligger redan i.
Det sägs att svenska mobiler inte kan användas i Afrika, men jag chansar. Den väger ju inte så mycket;o)
Den kan ju fungera!

Jag var uppe på vinden och inventerade sommarklädesförrådet häromdagen, vad mycket roligt man hittar!!
Som man liksom glömt att man hade!...
Får ta en sväng till när vi kommit hem!

Jag hittade ett gäng coola kläder som jag lagt undan eftersom jag rätt och slätt varit för tjock för dem. Nu funkar de igen!!
Jippiiiee!!

Nåja, det är ett gäng kilon kvar. Eftersom lilleman blir tre år i augusti kan man nog inte kalla dem graviditetskilon längre heller...
usch, hur bara kan man låta det fortsätta??
Pinsamt.

Nåja, nu är det taget tag i, och på god väg. Även om det är en del kvar...
Jovisstja, det var lite packning kvar också, bäst att sätta fart så jag hinner innan sparkpromenerarna kommer tillbaka och är hungriga!

Inga kommentarer: