onsdag 7 april 2010

Ett inlägg utan text?!

*Haha*
Jag råkade nyss komma åt enterknappen precis innan jag hunnit skriva något i det här inlägget.
Så den här texten får jag redigera in.

Så konstigt det såg ut..

Dagarna rinner iväg har i ett förfärligt rasande snabbt tempo! En del av mig vill fortsätta ha samma rasande fart tills det är högsommar, men nog är det allt lite härligt att få knalla runt och njuta av alla vårens tecken?!...
Sigge och jag har tagit flera långpromenader idag, tussilagos och blåsippor. Svanar och flyttfåglar.
Nu på kvällningen stötte vi på (neeehh! Vi stötte ) tre rådjur som blev lika rädda som Sigge som jag blev faschinerad. Vilka vackra djur!

Och så fulla av fästingar de kommer att bli i sommar...
Jag älskar inte fästingar...

Näpp. Det är nog bäst att försöka stanna upp och njuta lite av varenda dags små mirakel ända fram till sommaren.
Inte bara ånga på och "vänta på det som komma skall".

Det får bli allt för den här gången.
På återhörande, om du vill.

// Ps: Skriv gärna en rad, eller ställ en fråga bland alla kommentarer så jag har någon infallsvinkelsidé att blogga om nästa gång. ;o)

Inga kommentarer: