fredag 18 juni 2010

Vejkejschön!

Äntligen dags för några timmars semester!
Det känns välförtjänt faktiskt.

Vi har sedan länge bestämt - och lånat en villa i Öregrund - med min bästis och hennes man att denna helgen blir barnafri - och jobbfri!
Väskan packad, lite Brut och annat trevligt är med.

Storgrabbarna stannar hemma med mormor och morfar, Lilleman åker till farmor och farfar.
Det blir en hel del äventyr för dem har jag fått höra!...

Själv skall jag sitta ner. Sitta still och använda ögonen att balsamera själen med. Njuta av att betrakta saker...
Jag skall småprata, och sippa bubbel.
En och annan ostbåge - shit, jag är beroende...;o) skall också få slinka ner.
Jag struntar i att packa joggingdojjorna, det kan vi ta på söndagen då vi kommit hem.

Nu tänker jag "göra kväller" och "Göra helg". På riktigt.

Inga kommentarer: