måndag 20 augusti 2012

Bortglömt!

Hoooppsan så bortglömt det varit här då ett tag?!
Skall jag vara ärlig och skämmas lite är det för att jag bytte lösenord på allt för en tid sedan ( ungeför sedan senaste inlägget på bloggen) och helt enkelt råkade glömma bort det.
och så kom sommaren emellan. Typ.

Idag är första riktiga-tillbaka-till-rutiner-och-vardags-dagen.
Barnens skola började.
Lilleman - hela 6 år gammal numera, i förskoleklass.
Samma skola som storebrorsorna, tvillingarna som i höst började trean.

(?!?!!...)

Vart tar tiden vägen?...
Jag minns det som i förrgår. Nyfödda bebisar på min mage..

Vi har hunnit med en snabbsemesterpaus också.
Och det tog en halv vecka att komma i fas med kontorsjobbet som byggts upp under tiden.
Nu - äntligen - är jag i kapp, och hujedamej vad det känns fint!

Jag gillar både semester och mitt jobb, lika mycket.
Men mest av allt älskar jag barnen, såklart.
Som just nu ligger och pömsar in efter att pappan har läst en saga.

Jag plockade undan efter den-första-riktiga-vardags-rutin-middagen; Korv å spaghetti...

Men vi har hunnit smida smycken idag också! Här är några;
Fotosmycke i silver med bildgravyr

Hamrad Klassisk silverbricka

Örhängsknappar i silver. Namnen frästa med maskin

Namnsmycke i 9k guld.
Namnet med maskingravyr, och ängeln handstansad.

Personligt armband, Brett i läder.
text handstansad



Inga kommentarer: