fredag 26 februari 2016

Min silververkstad.

Min älskade silververkstad. Min älskade silvergruva. 
Jag minns precis att jag i början av min företagsresa kallade det för att "silvra".
"Jag måste gå ut i verkstaden och silvra."
För det var var det var då, en gång i tiden för tio år sedan. En verkstad som var mer för smickerier, lite lagning av... grejer och med verktygslådor fulla av verktyg och burkar med skrivar och andra grejer jag inte riktigt har koll på.
Idag har vi en silververkstad. Och en gravyrverkstad. 
Några av garage/verkstadsgrejerna finns kvar i några hörn och lite undanskuffade i skåp och lådor.
Men jag älskar min silvergruva. Där jag får skapa i silver och guld. Banka, hamra, såga och fila. Där plåtar blir till smycken som vi får sätta människors kärlek på. Det är stort!...
Namnhalsband i silver. Silverhjärtan med gravyr
Jag silvrar vidare, ochhjälper dig mer än gärna om du vill få hjälp med din kärlek på ett smycke.
Vi handstansar text, elelr graverar med antingen diamantnålen, elelr djupfräsen.
Vi kan sätta text, fingeravtryck, handavtryck eller fotavtrycke på våra smycken.
Gravera i raka enkla typsnitt, eller vackra, snirkliga..
Vi kan också gravera din egen handstil. Eller barnets första "Här är du mamma/pappa!"-porträttsteckning!
Kika gärna in på min hemsida: www.alskadebarn.se eller på något av de sociala medier jag gärna hänger på! :D
www.instagram.com/tinamnsmycken  eller www.facebook.com/alskadebarn.se

Inga kommentarer: