onsdag 2 mars 2016

Sveriges bästa Facebooksida

ligger alltså snäppet före min, med en (1st) statistikpoäng mer.
Det är ju helt fantastiskt vad jag och alla fans / gillare - jag skulle vilja kalla oss "Teamet" har lyckats åstadkomma!! 
Vi - Facebook - Älskade Barn AB Personliga smycken är alltså en av Sveriges bästa Facebooksidor!
Nästan Sveriges bästa Facebooksida har jag gjort - tillsammans med alla härliga människor som hänger med oss därinne! Otroligt kul att det blivit så bra!... Tack för att ni har gjort det möjligt!...
Sveriges bästa Facebooksidor!
Att få kallas en av Sveriges bästa Facebooksidor är ju helt fantastiskt!... När jag först fick mailet tänkte jag inte på det så mycket, mera liksom, "Jahaja. Sveriges bästa Facebooksidor - en sammanställning alltså..."
Sveriges bästa Facebooksida - Älskade Barn AB. Personliga smycken

Sedan började jag tänka vad det innebar, och kollade upp statistiken över utnämnandet. För det är statistiskt alltså.
Jag har inte Sveriges största Facebooksida. Jag har en av de bästa facebooksidorna i Sverige.

Jag vill absolut inte vara störst!! Jag vill vara som jag är - och jag vill såklart vara bäst!...
Att kunna erbjuda de bästa personliga smyckena, att ha den bästa servicen. Att vara det trevligaste smyckesföretaget och de tryggaste att handla av
Mitt och Ulfs stolta hantverk, alla smyckesbeställningar vi får tillverka - vi kommer inte att göra avkall på det. "Made to order" - Alla smycken från vår lilla silververkstad tillverkas på beställning.
Våra smycken är inte maskin/fabrikstillverkade massproduktioner.
Varje smycke tillverkas unikt, och präglas med riktig kärlek.

Jag är oerhört stolt över vårt jobb. Mitt och Ulfs. Jag är omåttligt stolt över alla smycken vi fått förtroendet att tillverka.
Jag är oerhört glad över varje "tumme upp"  och "Gillar" på våra smyckesbilder både på Facebook och på Instagram.. Äkta arbetsglädje, verkligen!

För att inte tala om min Gästbok på min hemsida! Så stolt att jag knappt finner ord!...

Tack för alla härliga ord, och bilder - Tack för ert förtroende och Tack för att ni tror på mig och Ulf.

Tänk att jag faktiskt har -nästan- Sveriges bästa Facebooksida!.. *nypiarmen ;)

Inga kommentarer: