söndag 20 mars 2016

Ett Födelsedagsarmband!

Ett födelsedagspresentsmideri!
Det kan vara så att det är något av världens bästa presenttips - ett personligt tillverkat smycke!...
Jag och Uffe tillverkar alla smycken i vår egen silververkstad på beställning, med den utformning och text man vill.
Presenten kommer således från hjärtat via våra händer. Ingen massproduktion, ingen stor-upplaga. Bara silver och guldsmide med riktig yrkesstolthet och människors kärlek till varandra.
Mäktiga känsla, älskade jobb jag får förtroendet att ha!...
Här har jag gjort en stel armbandsring där jag stansat in med stålstämplar och hammare, bokstav för bokstav. Några ord som kommer från hjärtat.
"Kom ihåg vad som är viktigt & Se varje dags små mirakel"

Stel armbandsring, öppen bak
Stel armbandsring, handstansad text
Stel armbandsring med text även på insidan.
Närmast hjärtat
Armbandsringen har också en liten påminnelse på kanten
Alla våra smycken tillverkas som sagt på beställning, och såklart kanman få den text man vill. Vi har också flera olika stilar och typsnitt att välja bland.
Kika gärna in på min hemsida --> www.alskadebarn.se

Inga kommentarer: