tisdag 15 mars 2016

Sveriges bästa Facebooksida!

Att beskriva hur det känns att utnämnas att ha Sveriges Bästa Facebooksida är för svårt.
När jag första gången hörde att min företagssida på Facebook låg på topp tre bästa statistiskt sett, förstod jag nog faktiskt inte vad det innebar, eller ens hur jag gjort för att gjort egentligen för att ens hamna på listan...
Det är ingen som suttit och valt ut Sveriges bästa facebooksidor, utan det är gjort per statistik.
Jag har  inte Sveriges största facebooksida - alltså den med allra flest fans, och jag har inte den facebooksida som fyllts med flest antal bilder eller antal inlägg.
Min sida är alltså till min stora stolthet och glädje en av de bästa facebooksidorna i Sverige på innehåll och interaktioner, antal fans och deras engagemang statistiskt sett. 
Helt galet, fantastiskt roligt är det ju! TACK alla härliga i vårt Facebookteam, TACK för alla "gillatryck" och alla delningar och alla underbara, peppande och glada kommentarer!

Sveriges bästa Facebooksida,
www.facebook.com/alskadebarn.se
 Det finns statistik och topplistor över alla Facebooksidor på flera ställen, det är bara att googla lite, men här har jag tagit ett skärmklipp från sajten för "Social Media Champions", där finns också långt många fler topplistor för både Facebook, Instagram och Twitter.
Topplista, Sveriges bästa Facebooksidor,
Älskade Barn AB Personliga smycken i topp!

Kika gärna in på facebooksidan - för jag är mäkta stolt över den! www.facebook.com/alskadebarn.se

Inga kommentarer: