tisdag 28 april 2009

Ringar. Runda - rejäla och riktigt fina - om jag får säga det själv...




Kommer ni ihåg den gamla KOnsumlogototypen?...
En liggande åtta. Betyder " i evighet", eller var det "för alltid"?..
Utan början och utan slut.
Konsum har blivit Coop, och hur jag än funderar skulle jag inte kunna rita upp den loggan.

Tur att man kan andra saker.

Idag kom ett väldigt stort paket till mig.
Och tungt...
Imorgon skall jag försöka få tid att ta tag i det.
Men visst är det roligt att få paket?..
Jag skickade en hög idag, och har en laddning till står bredvid mig som skall postas imorgon!

Några bilder på olika ringar lade jag in idag.
Jag har en jättefin rund, stor blåsa på höger pekfinger också.
Den lägger jag inte in på bild.
Jag fattar inte att jag lyckas?!...
Klumpmajja...

Näpp, nu skall den här klumpmammamajjan tvagas och sedan blir det Lost på tv:n.
Skall se om den här säsongen är lika bra som den förra.

Inga kommentarer: