söndag 13 september 2009

Helgen som susat förbi.


Spinnhake!
Till en stav med fler sidor, te.x!
Haken snurrar fritt, och är tillverkad helt i 925 Sterling Silver.
Så man inte vet vilket namn som hänger fram just i ögonblicket!

Barnen sover i väntan på skolan och dagis imorgonbitti.
Pappan och jag har suttit framför Idol en stund.

jag sprang - som vanligt om jag nu råkar hamna en stund framför dumburken - mellan datorn och tillbaks.
Håller på med höststädning av datorn, Gör backupper och håller faktiskt på med något jag planerat väldigt länge.
Byter från Express till Outlook för mailen.
Så mycket bättre det kommer att bli! Om jag bara lyckas nu...
Att spara över allt från det gamla tillde t nya tar tydligen väääääldigt lång tid.
Så går det när man envisas med att spara alla mail eftersom de kan vara bra att ha.
Vilket det visat sig flera gånger!

Någon kund hänvisar till sin förra / gamla beställning, då kollar man snabbt och snärtigt upp det bara!

Skickat-mappen håller på att tugga sig igenom just nu och det tar sådan tiiiiid!...

I helgen har storkillarna spelat fotboll. Match nästa helg.
Brrrrr vad jag frös där på sidan av planen i snålblåsten. Tack till mig själv för att jag tog min nya fleecejacka. (I stl SMALL!!!!:o)

I fredags eftermiddag for jag om min mamma och handlade på oss lite nya saker, det blev en del "mysiga" plagg eftersom min garderob bara är full av för stora sådana.
(Skall rensa så snart jag finner inspiration och tid samtidigt!)

Åhhh, jag hittade en sådan ljuvlig kofta! Dyr men ack så snygg!!!
Som min mamma snodde åt sig för att spara till min födelsedag... Hehe...

Hon envisades dessutom med att betala typ hela min shoppingrunda, och det blev både toksnygg vinterjacka ( en till, nu har jag tre till i vinter! - Älskar jackor!!!) byxor och jeans.
Jag blir fortfarande tokförvånad då jag står i provhytter och märker att de plagg jag valt är alldeles på tok för stora!...

Promenader i rask takt är ett relativt nytt inlägg i min vardag.
Morgontimmen är vikt för detta, ofta tillsammans med min brors tjej och deras bebis, Melker.

Nu har jag till och med snygga träningskläder. Som matchar! (man är knäpp, eller hur?...)
Imorgonbitti skall de invigas.
Skor har jag sedan innan, vilke I love!

Nu skall Outlook kontrolleras så det funkar.
*Hoppashoppashoppas* Shoppa?!
*Hahahah*

1 kommentar:

Lotte sa...

Ja, JAG läste shoppa, ingen tvekan. Så det innebär att det här bytet medför mer shopping för dig? Anser du att jag också bör byta?