onsdag 30 september 2009

Polioplusgala med Rotary.

På lördag är Uffe och Jag inbjudna på Galakväll med Rotary!
Rotary Polioplus.
Detta genom ett litet samarbete med att hjälpa Rotary utrota Polio, vilket jag tycker är hjärteviktigt...
Det skall bli enormt kul, och spännande att "komma ut lite"!
Jag håller som bäst på att förbereda en liten eventuell presentation...

Just nu är det full rulle i verkstaden. Det är så underbart att äntligen få hjälp och att vara två i företaget!
Kul att ha någon att samspråka med under arbetstidens gång ju!

Men idag ringde telefonen som en tokig, så Uffe fick faktiskt mestadels vara själv ute i verkstaden medan jag samspråkade med mängder av goa kunder!
Det är så kul med alla dialekter!!
Goa Göteborgare, Trygga Norrlänningar och Sjungande Skånskor!

Tänk vad en liten butik i ett hörn av internet får vara med om!
Är det inte fantastiskt?!...

2 kommentarer:

Sandra R sa...

Jag är en av alla de som suckar och ler åt de fina saker ni tillverkar. Att komma in i bloggen och se nya alster ger energi åt en trött mamma.

Tina - alskadebarn.se sa...

Hej Sandra!
Jag älskar energi!!
Att få skapa de här smyckena som är så betydelsefulla för så många ger enormt mycket!...
Och jag blir så glad åt de rader som skrivs i kommentarerna och via mail!
Tack snälla för att du tog dig tid!
Ha en Härlig Dag!