lördag 30 oktober 2010

Det ÄR magiskt.

Ibland måste jag nypa mig i armen, då jag om och om igen förstår vilka otroligt betydelsefulla smycken vi får förtroendet att skapa i vår lilla silververkstad!
Vilka "sagor", livsöden och berättelser det ryms i vartenda smycke vi tillverkar.
Är inte det lite magiskt?!...


Tänk vilken story som finns "bakom" denna beställning?!
man liksom bara vill läsa fortsättningen också!

Eller denna Silverängel...

Det står tre namn på den andra sidan.

Kan det bli tydligare än såhär?


Hur länge kan man minnas de där små 6månaders, mjuka fötterna?...


Barnens första namnteckningar. På hållbart, äkta 925 Sterling Silver.


Smycken är ofta "inte bara vackra", utan också fyllda av minnen.
Jag inser att vi tagit steget lite längre, och gör ett av dina finaste minnen till ett beständigt, värdefullt och älskat smycke.

Så.
Jag nyper mig i armen då jag inser hur otroligt lyckligt lottad jag är som får förtroendet att arbeta med någonting jag värdesätter så högt, och älskar av hela mitt hjärta.

Inga kommentarer: