söndag 10 oktober 2010

Smärta.

I halsen. Shiisuszzz, vilken schärrta.. Jag vill INTE ha halsfluss (igen)!...
Känner dock som tur är inte av någon feber, så förhoppningsvis är det väl något enkelt, snabbt övergående.
Jag som har en motionsrunda bokad imorgonbitti med två härliga donnor på ett nytt ställe!...
Man har lite tröttnat på den-vanliga-rundan, som man ju tar varenda morgon.
Så det var ju extrakul med både extrasällskap och ny väg!

Hoppashoppashoppas jag mår bra imorgon! Annars får jag ta mig iväg ändå, och däcka efteråt. Efter jobbet, för det är ju också alldeles för händelserikt och kul just nu!
Så himla spännande planer, och kanske kommer en leverans för detta redan imorgon också!
Ni förstår ju, det går inte att bli sjuk just nu!...

Well, well. Här kommmer en bild på en nyhet i webshopen! Smidd i finaste 925 Sterling Silver, som alla våra namnsmycken och smyckesdelar i silver. (För vi har ju Guld också! ;o)

Fyrstaven är alltså intregrerad i själva halskedjan och snurrar också med kedjan!
Staven har fyra likadana sidor, och alltså plats för fyra namn eller ord.
Vilka fyra namn / ord skulle du vilja ha på din?
Mannen min sade PUSSA, KRAMA, MATA och KLAPPA.
Den token... ;o)

Tjolahopp så länge! Nu måste jag sova och bli frisk!

Inga kommentarer: