fredag 3 december 2010

Julklapparna snart färdiga!

Ja, de jag skall ge bort alltså!
I eftermiddag har jag faktiskt förvånande nog nästan blivit klar med inköpen!!
Och inte hade jag så många planer direkt innan heller?!
Jag är minst sagt tokförvånad över hur smidigt det gick!
Och Glad!

Nu väntar tillverkning och smide av andras julklappar!
Grädden på moset, det-där-som-man-inte-bör/får-uttala;
Känslan av att veta att det finns många, många klappar under granarna därute som vi fått förtroendet att tillverka i vår Silververkstad!

Varje dag kommer härliga inlägg och mail;
"Tack för ett fantastiskt arbete & ett vackert smycke, Frun kommer att bli överlycklig!"

"Beställde en trestav till min fru som var tänkt att bli julklapp.
Fick den igår och bestämde så fort jag fick se den att det inte gick att vänta med att ge henne den.
Hon blev väldigt nöjd. Tack så mycket.
"


"Vill bara tacka för ett suuperfint smycke! Det blev bättre än vad jag kunde tro!
Tusen Tack!"


Jag har beställt tre ringar med mina barns namn som jag ska varva med två stenringar. Blev saååååå snyggt! Tusen tack för arbete och kanonservice. Funderar på en present till min man så jag återkommer garanterat!

Fotbollsfan?
Klassiska Silverbrickor och en 5mm bred ring i 2mm gods.
Äkta 925 Sterling Silver. Handstansad text.


Många barn & barnbarn?
Här är en Cirkel och en Trestav - 925 Sterling Silver förstås! Handstansad text.


En Kärleksförklaring?!
Budskapsbricka i silver, 17mm*29mm 1mm gods. Maskingravyr.


Nu är det dags att bege sig ut i silververkstaden igen!
Uffe har spenderat eftermiddagen med att smida ringar, som nu skall stansas.

Inga kommentarer: