onsdag 2 februari 2011

Har lovat mig själv en tidig kväll.

Sådeså.

Det har ju varit en del att jobba igen nu efter in-och-ut-på-sjukhus-operation- osv.
man tycker inte om att vara sjuk, inte. Alls.

Men jag måste faktiskt - tyvärr - banna mig själv lite för att jag inte tagit det lite lugnare, ni vet - det är lätt att vara efterklok.

Men det är ju så svårt att hålla sig borta från något som är så kul!
Sedan då jag låg i sjukhussängen fick jag ju en massa, massa tid att tänka!
Jag har så många roliga idéer och nya planer som jag knappt kan vänta på att få sjösätta!
En sak bara måste jag få igång snart! Nu, Nu, Nuuu!!!

Känner mig som en unge på julafton.
Ähh, jag känner mig som mig själv på julafton! Lycklig, förväntans och förhoppningsfull!
Inte avsjöjar jag någonting riktigt ännu, vill först tänka lite till, och planera hur jag riktigt skall gå tillväga för att det skall bli rättast möjligt på bästaste sätt.

Idag har vi tillverkat Alla hjärtans dagspresenter i verkstaden!
Här är ett DogTag halsband som nästan blev lite onödigt snyggt! ;o)
IDbrickor, handstansade med typsnitt 2mm original, på "andra ledden" längs kanten.
Ena brickan hänger i extraringar och halskedjan är den populära Kulkedjan.


Vad tror man, isäng före kl 21.00?...
Då är det brådis nu!...

Inga kommentarer: