lördag 26 februari 2011

Silverarmband, ett par stycken till!

Idag har jag hunnit en hel del.
To.m läst ut en bok!
Har upptäckt en ny genre och nu är jag tokhungrig på fler böcker av samma författarpar;
Roslund & Hellström.

Jag åkte in till stan och postade en hel hög paket också!
Lilleman ville följa med då han hoppades på att kunna handla lite godis eftersom det ju faktiskt är lördag..
Det gjorde vi.
Mina barn tycker bäst om sura godisar...
Surt... Brrr...

Vi har inte jobbat i verkstaden idag, men jag har suttit ett par timmar på kontoret.
När barnen och pappan spelar tvspel, då passar jag på!

Vi gjorde två stycken jätteläckra stora armband!
Lyxringkedja med Mellanhjärtan 17mm, och en Amulett 19mm integrerad i armbandet!
Handstansad text, typsnitt 2mm original.
Fler exempel på Armband hittar du här!

Nu måste jag skynda mig i säng!
Handbollsmatch i arla morgontimme imorrnbitti!
Natt Natt!!

3 kommentarer:

Lotte sa...

Fick du den av mig? Han, brottslingen med barn på dagis? :) Brottslingen man hejade på? Visst? Kanonbok. Har en kasse andra författare här, ska jag plocka ur skräcken igen? Mörkrädd och Någon i din säng? Inget för dig kanske har jag insett... ;)

Tina - alskadebarn.se sa...

Visst var det den jag fick av dig, Lotte! Nu är den utläst. Phiiiuuu!

Mörkrädd, javisst. Men det är ju lite spännande också!...Jag tror ingen kollar skräckfilm för "historiens" skull... ;o)

Lotte sa...

Då får de ligga kvar i kassen :)