söndag 6 februari 2011

Skön söndag och spännande vecka!


Idag har jag haft en (lång!) härlig, ledig, men full av aktiviteter-söndag!
Klockan ringde tidigt i morse, knappt så solen stigit upp.
Handbollsträning med barnen.
Sedan simning ett par timmar, med efterföljande fika och kaffe-ur-termos i tropiskt klimat.
Vänfamilj på lunch, vi tog det-säkra och bjöd på korv med bröd!
Sedan trevliga samtal och planer som blir både tydligare och mer påtagliga!
Har en enormt stor och spännande sak kommande snart! Ser verkligen fram emot nästa planeringsmöte som redan är inbokat!

Sedan långpromenad med Sigge, nu känns min mage så mycket bättre och jag har bokat i sällskap till milsrundan tidigt imorgonbitti!
Ser så mycket fram emot att komma igång igen!
Dobbar till skorna inhandlade sedan länge, så is och halka skrämmer inte längre!

Hunden skall med imorogn han också.
Vi har "återhämtat" oss länge nog nu.
Dessutom är han nyklippt - igen!

Jag klippte honom ju för ett par dagar sedan, och han blev snygg, men så badade husse honom.
Fönade och borstade. Kammade och kardade. Så han såg ut som en fullständigt tokig bonnhund!
Nu är han ännu korthårigare, men städad och stilig.
Glad är han också. Tror han tycker det var skönt!
Jag har letat fram overallen, om det skulle sticka nedåt graderna igen.
Men vi hoppas på vår istället, va?...

Inga kommentarer: