måndag 14 februari 2011

Kram från mig!

Hos oss visade termometern på minus 29 då vi lämnade på skola och dagis imorse!
Man ville inte alls stiga ur sängen, där min lille 4½åring krupit ner hos mig under morgontimmarna...
Men det är Alla Hjärtansdag idag!!

Kram till er allesammans!!
Jag hoppas ni blir firade, och att ni unnar er att fira er själva litegrann också!

Ikväll skall vi fira lite med en mysig familjemiddag med tända ljus och sprakande brasa i öppnaspisen!
Längtar redan efter barnen, men först måste vi jobba.

Denna helgen har varit det absolut i särklass snabbaste på länge.
Vi hann knappt blinka förrän det var söndagkväll och läggdags.
Skönt att man har ett så fantastiskt roligt jobb, så det inte spelar någon roll vilken dag det är i veckan eller om man jobbar eller är ledig.

Nu har Uffe smitt en ring i verkstaden, som skall stansas. men först skall jag packa ett par Expressbeställningar.

Kram på Alla Hjärtans!

Inga kommentarer: