fredag 25 februari 2011

Armband i Silver - med alla barnens namn & datum!

Detta silverarmband blev så fint tycker jag!

Ulf har graverat barnens namn med deras födelsedatum under på runda små silverbrickor integrerade i Lyxringkedja.
Smycket är postat och kommer förhoppningsvis till sin "mellandestination" idag.
Slutdestinationen - mamman / frun, får presentköparen själv överräcka paketet till..

Ibland skulle jag vilja vara en "liten spindel på väggen" för att få se hur våra smycken blir mottagna!

Jag säger det igen;
Mitt jobb är alldeles fantastiskt!
Att få förtroendet att skapa så betydelsefulla gåvor och smycken är fullständigt magiskt!...

Magi är en annan sak jag hoppas på skall hjälpa mig litegrann också.
Min tumme - ni vet den där jag skar mig i.
(Näe, inte i silververkstaden - utan i köket...)
Den ser inget vidare ut faktiskt...
En bit borde tas bort på något sätt.
Huuu...
Det kanske blir till att åka till vårdcentralen.
Om jag inte själv kan klippa bort den biten som inte-längre-är-en-levande-del-av-min-kropp.

Ööööörk...

Näpp. Det här blev ju inget trevlig avslut på ett blogginlägg.
Alls.

Så jag avslutar med en bild på ett annat superfint smycke, så ni får den bilden på näthinnan istället!
Stora silverhjärtan integrerade på 2.5mm Ärtkedja.
Ett sådant vill jag själv ha, med mina tre älskade barns namn...
Jag hoppas att tillfälle kommer då jag kan få vara så fin!...

Inga kommentarer: