tisdag 24 maj 2011

Stormvindar.

Här blåser det så det viiiiiner!
Behövde ingen hårtork idag alls! ;o)
Solen lyser till ibland, och jag såg världens största regnbåge då jag -måste ta en paus! - gick med hunden.

Att det är Morsdag och skolavslutning snart märks tydligt.
Vi jobbar från 8.00 och långt in på nätterna. Men avbrott / skiftarbete för barnen på eftermiddagen till deras läggdags.

Men det är ju fantastiskt roligt när det är såhär mycket att göra!
Men jag har bestämt att vi skall ta ett par hellediga dagar in på Juni.
Göra ingenting, och känna att vi verkligen varit duktiga!

Här är ett mäktigt silverhalsband! Stora silverhjärtan sammanlänkade och fyra stycken små silverhjärtan i extrakedjor inunder.
Ett "Familjeträd" i silver.


Ulf är fortfarande ute i verkstaden och jag har just "betat av några mail".
Skall ut en sväng till, men känner att jag borde försöka hinna isäng innan 24.00.

Har ju faktiskt en mässa inbokad också. Smyckesvisning på SpaClub i Uppsala på torsdag, drop-in mellan 15.00 och 18.00, Gratis skämma bort sig behandlingar, ett glas bubbel och tilltugg!

Sedan blir det lite kvällsjobb på det. Verkstadsverksamheten vilar inte.
Jag vill absolut inte vara orsaken till en fin - utebliven present.

Må alla mammor känna sig firade på Morsdag, även de som inte får / vill ha några smycken! ;o)

Inga kommentarer: