tisdag 19 juli 2011

Andra bullar.

Idag tog jag storkillarna på förmiddagen och åkte till stan.
Vi hade jobbat klart i verkstaden under kvällen / natten, så det var en hög paket som måste postas.

Så passade vi på att byta MC hjälmarna jag köpt som tyvärr var på tok för små.
Vad de växer, barnen?!!...

Så ett par, tre kassar på Coop - eller om det var Citygross (?;o) for vi hem till bullbakade pappan och lilleman.
Det skall bli fest imorgon för pappan. Födelsedag.
Stort.
Kul att hålla hemligt att tjocka-släkten kommer.
Det går knappt att hålla hemligt... Well well.
En trevlig överaskningsfest blir väl inte mindre trevlig för att det inte är en så stor överasskning.
Eller?...

Pappan sneglade misstänksamt på våra shoppingkassar.
Mycket bröd, räkor, cremefraiche för att inte bli en smörgåstårta?...

Nåja.
Nu skall jag gå och ta mig en nybakt bulle till. Så jag orkar springa kvällsmilen.
(Dagsmilen, motionsrundan alltså.)

Vad jag köpt för present till Uffe?
En låda Ben&Jerrys.
Så han orkar springa med mig sedan. ;oP

Inga kommentarer: