måndag 18 mars 2013

Sak man inte vill göra.

Köpa ny frys, för att den gamla gått sönder. ( för femte gången!...)
Två timmar tog det, men nu har jag dammsugit nätet efter bästa produkt till någorlunda pris på nätet.
(Blir till att Expresshandla-och-hoppas-de-kan-leverera-ögonabums imorrnbitti!...)
Det-finns-rätt-många-andra-saker-jag-vill-göra-än-att-jaga-ny-frys!! (Muttrar en lång stund och gläds över att barnen sover, efetrsom mitt mutter innehåller ett och annat olämpligt ord...)
Nu går jag ut i silververkstaden och bankar lite.

Här är tre ringar vi gjorde idag. På dags-arbetstiden. ;o)
Namnringar med kärlek och bling!
Handstansade namn.

Förlovningsring med gravyr!
Sak man vill göra;
 Min lilleman, 6½ ville också pyssla på kontoret när han kom hem från förskoleklassen. Så medan jag polerade det sista på ringarna, lade han en pärlplatta som vi sedan strök på. Rejält!
Pärlplatta.



Inga kommentarer: