torsdag 20 december 2007

Frid i sikte....

Nu börjar det lägga sig, det mesta...

Lilleman ligger i sin säng och sover middag.
Storkillarna sitter framför Bionicles på DVD.
Hemma från dagis för att vi har kräksjukan.

Tvättmaskinsreparatören gick precis ut genom dörren.
Ingen fel på min tvättmaskin, bara "obalansskyddet som agerar beroende på hur tvätten fördelar sig".
Suck.
Tvättmaskinen är för bra alltså.

Jag mår lite bättre nu.
Ingen mer hink behövs i silververkstan eller i syateljen.
Jag lyssnar istället på lite musik och finner att jag sjunger med...

Beställningarna som är betalada i tid innan jul åklte pappan in med till postens företagscenter igår eftermiddag, ännu en säkerhetsaspekt så alla skall få sina smycken och plagg till jul.

Nu känner jag lite ro.

Ute lyser frosten vit mot taken, bara tomten och jag är vaken.

Inga kommentarer: