måndag 20 september 2010

Det kom ett mail.

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Charlotta
Skickat: den 17 september 2010 11:57
Till: info@alskadebarn.se
Ämne: RE: SV: Meddelande via Älskade Barn AB


Hej!
Nu har jag betalat och väntar med spänning på att få se resultatet!!

För två år sedan sökte jag på internet efter en doppresent, och hittade er sida. Jättefina smycken! Sen läste jag din historia och blev så berörd! Har två barn, som då var 4 och 6 år. Jag var trött och sur mest hela tiden tror jag, och jag skämdes så när jag insåg det... För visst är det så att barnen är det allra finaste, mest fantastiska man har!!! Blev som sagt väldigt berörd av det du skrev och tänkte mycket på min situation. Tror jag blev en lite bättre person, där och då, tack vare dig...
Naturligtvis beställde jag genast ett halsband, och blev så nöjd med service, bild och present till min gudson!

Nu är det min käre man som ska få en present när han fyller 40! Och skulle han mot all förmodan inte tycka om det....så behåller jag det själv!


Kram och Tack,
Lotta !

.....................................................................

Det gick raka vägen in i mitt hjärta!
Tack alla härliga människor som skriver några rader, både i min gästbok och på mail!
Kram!!

Inga kommentarer: