söndag 5 september 2010

Handavtryck på Silver!

Satt med dagispärmarna igen sedan mina nu etta-gluttare gick på dagis.
Minnen!...
Hittade snören som var daterade, hur långa (korta!) de varit under tiden.
Hittade familjeteckningar, massor av andra teckningar, målningar och olika projekt.
Och Handavtryck.

Detta är vad vi gjorde i silververkstaden nu ikväll då barnen lagt sig.
Nu kan jag alltid ta mitt lilla barn i handen när jag saknar honom extra mycket och han är i skolan!...

Funderade på om det kanske var dumt att inte ha med signaturen och datumet kvar under handen på pappret där avtrycket gjorts i knallgrön vattenfärg.
Fröken måste hjälpt honom att skriva...
Nåja, det kan jag ju alltid lägga till sedan. Eller skriva på baksidan...

Vill du ha ett eget smycke med ett handavtryck?
Eller har ditt barn världens gulligaste fötter?...
Hör av dig till mig, så kan jag hjälpa dig!

Inga kommentarer: