tisdag 14 september 2010

Oj, vilken dag..

Ibland när man vaknar, oftast när man vaknar - har man en viss aning om hur dagen kommer att bli.
Idag har min dag blivit helt annorlunda mot vad jag trodde.

Just nu är jag så trött, så trött, men på ett skönt och bra sätt.

Motionsrundan blev bra mycket längre än vad jag tänkt från början.
Lunchen blev inte alls vad jag var sugen på.
Hunden blev dock lika snyggt klippt som jag tänkt från början, så det jobbet genomförde jag med bravur.
Vi hann mycket mer i verkstaden än jag hoppats på.

Sedan hittade jag en sajt om SEO.
Nu kan jag säga såhär; Mina stackars ögon blöder!... Mycket nyttig och intressant information där, må jag säga.
Mer jobb, alltså.

Mañana.
Nu har jag så ont i huvudet att jag håller på att bli tokig.

Inser att det här inlägget inte heller blev (så bra) som jag trodde från början.
Så jag går och lägger mig nu. Redan. Det är jag värd.

Inga kommentarer: