fredag 16 mars 2012

Nya Silverörhängen med text!


Igår flödade vårteckensinspirationen hos oss på Facebook!
Så till den milda grad att jag stannade kvar i silververkstaden och gjorde mig själv ett par nya örhängen istället för att läsa i min bok innan läggdags!

Sådär blev alltså resultatet!
Hjärtana är (såklart) i 925 sterling silver, alla delar.
Jag gjorde mina örhängen 4.5cm långa, och själva hjärnana 10mm i diameter och 1mm tjocka.
Så de syns ordentligt, men inte är för tunga för öronen.

Texten väljer man själv givetvis!
Här är det handstansat med 2mm original.

Det här får nog bli en vårnyhet som jag skall försöka hinna lägga in ikväll, efetr att barnen lagt sig, för nu ropas det att dessterten ( Ananas/Honlungsmelon/Äpple med vit chokladrippel är klart från köket!
Mina älskade små kockar!!

Inga kommentarer: