måndag 7 december 2009

Oj...

Bare with me!...

Idag då jag kom in från verkstaden hade jag 85(åttifem!)mail att beta av!...
Det tar ju sin modiga tid, men jag svarar alla, så snabbt jag bara har möjlighet till.
Det gäller ju att vara ute i verkstaden också!

Full rulle här, kan man säga!
Det är något så fantastiskt roligt och jag får så många glada mail och många fulla av givande energi!

Idag- ett mail jag läste nu senast, Citerar de sista raderna:

"TUSEN TACK OCH FORTSÄTT VARA STOLT!!!

FÖR DET ÄR JAG!!!
Hann faktiskt inte ut från ICA innan det satt runt halsen.

MILJONER TACK från en mycket nöjd kund"



Ps;
Mina kära vänner, förlåt mig om jag inte hör av mig! Ni får gärna skicka en rad, eller slå en pling, en paus har ju ingen dött av, men det är svårt att hitta tiden...
Ds.

Inga kommentarer: