fredag 24 maj 2013

Bestiga Mount Everest...

Ibland får jag sådana där beställningar som man blir extranervös inför.
Som det gäller att man verkligen får hålla tungan rätt i mun med.
Inte som är "mer betydelsefulla" än andra, men som man inte är van att smida...
Jag älskar att bli utmanad, och jag älskar verkligen mitt jobb av hela mitt hjärta.
Jag tycker så mycket om känslan att få förtroendet att skapa smycket med det där lilla extra, som verkligen betyder något, och som kommer att bäras med kärlek.
Att jag och Ulf får hjälpa någon att skapa den bästa presenten - eller det ömsintaste av kärleksbevis i form av ett personligt smycke. Det är verkligen stort!...

Dagisavslutningspresenter.
Alla barnens namn ryms!
Jag tror minsann någon har varit ute på äventyr!?
Den ivrigt och spänt väntande fästmön designar ett smycke till mannen, som ännu ett minne för livet!
Bestiga Mount Everest...
Minnesmanschettknappar

Stor kärlek, ett vackert minne!
Fotogravyr på ett silverhjärta

Personlig silverring -
Namnring med hjärta i 18karat guld
 Skolavslutningspresenter får vi göra många nu! Här är en fin idé - ett Hjärtearmband av ett "Stort silverhjärta 28mm" med namnet på framsidan, och detta är baksidan!
Skolavslutningspresent, Hjärtearmband
 Det enkla är ofta det vackra. En Klassisk silverbricka passar vem som helst och närsomhelst!
Här med äkta sötvattenpärlor i Ljungrosa!
Klassisk silverbricka - ett mycket älskat namnhalsband!


Inga kommentarer: