måndag 20 maj 2013

Ett snabbdopp.

En liten spenslig barnaunge (min;o) håller mig hårt om halsen och han både darrar och tjuter av hela sin kraft!
Han har just hoppat ner till mig i poolen - som håller 19 grader, och solen håller på att gå ner bakom trädtopparna.

Skoldagen är över och vi har just ätit middag.
Hans storebröder flyter runt i andra änden - tillsagda att hålla sig väldigt lugna, eftersom jag, mamman tänker gå upp direkt vid minsta skvätt!

Jag kramar om den lille grabben i min famn och hoppar upp och ler så vattnet skvalpar på hans solvarma rygg. Så doppar jag oss!
Han tjuter av förvåning, lite lycka tror jag och av överraskningen det innebär med temperaturskillnaden från solvarma vindar till någorlunda badvänligt (om man biter ihop!) vatten.

Vi står inte ut särskilt länge, utan lämnar vattenkylan till storebröderna-delfinfiskarna-storbadarna och sätter oss på en dyna i solen, på kullen bakom vårt hus.

Jag njuter i fulla drag.
Tills en mygga biter mig i benet.

Jag begravde den inte, utan sprätte bara iväg den i det nyklippta gräset.
Lilla mygga. Så kan det gå...

Och på jobbet går det också bra!
Silverarmband med mellanhjärtan och hjärtekedja 7mm

Namnringar med datum, längd & vikt på kanten.
Den ena med ett hjärta i 18 karat guld

Manschettknappar med datum och hjärta i 18 karat guld

Skyddsängel, berlock i silver med maskingrayvr fetstil

Klassisk silverbricka, maskingravyr

Rejäl namnring

Infattade stenar i flera olika färger!

Inga kommentarer: