måndag 3 november 2008

Förlovningsringar...


8mm breda i 1mm tjockt gods.
Så romantiskt egentligen?...
Man drömmer sig tillbaks till minnet av sin egen förlovning... Länge sedan nu.
Ett bröllop, och tre underbara barn sedan!
Ett halvt liv, känns det som.

Dunderförkyld. Hostar så masken som skall hålla dammet borta i Silververkstaden tjänar som bacillstoppare också!...
Och massor, massor att göra!
Helt underbart kul.
Om jag bara ändå kunde få hålla mig till smyckestillverkningen.
Om jag inte valt denna tid till att göra om företaget till Aktiebolag och blir tvungen att göra bokslut mitt i alltihopa.
Om bara inte min mamma skulle in på en timmas återbesök på mammografin imorgon.
Jag tror inte -egentligen- men jag sänder en bön och hoppas att bli hörd; Låt det inte vara någonting!!
Om jag bara inte var så himla förkyld!!
Om jag bara kunde sova om nätterna, slippa massa dumma tankar om allt, och denna förgrymmade hosta..

Nåja. En smärre svacka bara. Det blir nog bättre om jag får en macka.. Har inte hunnit äta ännu idag.
Efter middagen komemr jag bli som pånyttfödd, då kommer jobbet i silververkstaden gå som en dans ikväll!
Tjolahopp!!

Inga kommentarer: